kia-hyundai-logo

لوازم یدکی کیا و هیوندای

خانه قطعات درباره ما وبلاگ بزودی
09124162352
Hyundai and Kia
لوازم یدکی کیا و هیوندای

همه چیز درباره کیا اسپورتیج

مشخصات-اسپورتیج-2017

نسل فعلی کیا اسپورتیج از زمان عرضه در سال 2010 به عنوان یک خودروی ایستاده برای سازنده کره جنوبی بوده است. این شرکت خود را به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های این شرکت در استرالیا مستقر کرده است و با جدیدترین نسخه های کیا در مورد مدل پلاتین آن ، اکنون داستان تازه برای گفتن دارد.

کیا اسپورتیج توسط یک طراح کنونی سابق کیا ، ماسیمو Frascella (در مرکز طراحی کالیفرنیا مارک تجاری) طراحی شده است و تقریباً به اندازه کره ای به اندازه Audi است. Frascella ، که در طراحی اتومبیل برای فورد ، لندرور ، جگوار و حتی استون مارتین مشغول فعالیت بوده است ، زیر نظر طراحی کیا ، پیتر شایر (خود یک طراح سابق آئودی) کار کرده است .

یكی از بزرگترین نقاط قوت كیا توانایی آن در طراحی و مهندسی سطح بالا اروپا با فرآیندهای ساخت كره است. این منجر به یک اتومبیل اروپایی اما دارای مقرون به صرفه و ویژگی های با ارزش یک اتومبیل کره ای می شود.

این همان چیزی است که بین رویکرد ژاپنی و کره ای در ساخت خودرو تفاوت دارد زیرا ژاپنی ها به احتمال زیاد به ایده آل های مهندسی و طراحی خاص خود می چسبند.

می توانید پنج مدل مختلف اسپورتیج را انتخاب کنید که دامنه آن شامل سه درجه ، سه انتخاب موتور و گزینه دستی برای مدل پایه است.

در جاده اسپورتیج به بسیاری از رقبای ژاپنی خود شبیه است: زندگی راحت و آسوده با روز و با کیفیت معقول در جاده های ضعیف. شاید تنها انتقاد عمده سر و صدای جاده ایجاد شده توسط لاستیک های 235/55 R18 باشد که همچنین می تواند سوار را کمی سخت تر از آنچه که باید برای خودروی مورد نظر خود انجام دهد ، سخت کند. حداقل چرخ های بزرگتر کرومی ، علاقه خاصی به زیبایی شناسی خارجی می بخشند.

هر دو صندلی جلو و عقب حتی برای سفرهای طولانی راحت است و ماشین می تواند پنج بزرگسال با اندازه متوسط و بدون دردسر زیاد را در خود جای دهد.

بزرگترین انتقاد ما از کیا اسپورتیج مربوط به نمای بیرونی است. نوع پلاتین یک دوربین معکوس و سنسورهای معکوس ایجاد می کند که باعث می شود پارکینگ یک وزش نسیم ایجاد کند اما هنوز به اندازه کافی ستون های غول پیکر A را که با آینه های جانبی بزرگ ترکیب شده اند جبران نمی کنند تا با نزدیک شدن به یک دور رفت و برگشت ، ترافیک روبرو را سخت کنید. این مشکلی است که ما را به یاد Range Rover Evoque ، SUV دیگری که اولویت ها به نظر می رسد ، می پردازد.