kia-hyundai-logo

لوازم یدکی کیا و هیوندای

خانه قطعات درباره ما وبلاگ بزودی
09124162352
Hyundai and Kia
لوازم یدکی کیا و هیوندای

خوبی‌ها و بدی‌های اپتیما ۲۰۱۶-۲۰۱۷

مشخصات-اپتیما-2016-2017

اول از همه تفاوت قابل توجهی بین اپتیما ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ دیده نمیشه
لاستیک های استاندارد عالی و ظاهری زیبا دارد البته به نظر می رسد این ماشین از بیرون بسیار زیباتر از داخل است و نسبت به خودروهای هیوندای مشابه قیمت بالاتری دارد!

موتور اپتیما شامل یک موتور اصلاح شده ۲.۴ لیتری و یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری جدید است. شما می توانید راهنمای قیمت و مشخصات خود را در اینجا بخوانید ، اما اصول اولیه ۲.۰ لیتری چشمگیر است. این موتور ۱۸۰ کیلو وات در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۳۵۰ نیوتن متر بین ۱۴۰۰-۴۰۰۰rpm تولید می کند. پیشرانه ۲.۴ لیتری جدید به روز شده این خودروی پایه ، ۱۳۸kW را در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۲۴۱ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه می سازد ، که از نظر سنسورهای قدیمی Si و SLi با ۱۴۸kW و ۲۵۰Nm کاهش می یابد.

طراحی ظاهری خارجی اپتیما جدید حس سبک و نشانه هایی از طراحی قبلی را به خود اختصاص داده است. در حالی که مدل درجه Si Si هیچکدام از اسپرت های اسپرت GT با مشخصات اسپرت به نظر نمی رسد ، اما هنوز هم به عنوان یک سدان شیک ارائه می شود و به اندازه کافی از جاده ای مناسب برای تحت تأثیر قرار دادن همسایگان برخوردار است. از طرف دیگر ، GT یک سدان ورزشی واقعا جذاب است. تغییرات یک ظاهر طراحی شده در GT اطمینان حاصل می کند که از جذابیت بصری برای مطابقت با پتانسیل عملکرد آن برخوردار است. نسبت به هر مفهوم نسبت به اپتیما فعلی بزرگتر است ، نسخه جدید در واقع کوچکتر به نظر می رسد ، مانند فریبکاری یک ظاهر طراحی شده در بازی

مانند مدل قبلی ، این Optima جدید دارای کوه های اتاق در ردیف دوم و یک بوت بزرگ نیز هست. بزرگسالان بلند قد را در دو صندلی جلو قرار دهید و هنوز هم در ردیف دوم اتاق کافی برای بزرگسالان به همان اندازه قد وجود ندارد ، بدون اینکه مجبور شوند زانوی آنها را به قسمت های صندلی های جلو بکشاند. پایه های صندلی نیز سخاوتمندانه هستند ، بنابراین شما حتی درایوهای طولانی تر در آنجا راحت خواهید بود.

رانندگی Optima Si به ما یادآوری می کند که هیچ مشکلی با موتور ۲.۴ لیتری طبیعی با موتور آسپیراسیون ندارد. مطمئناً فاقد شتاب و فوریت توربو ۲.۰ لیتری است ، اما کار روزانه را به خوبی انجام می دهد. راندمان آن چشمگیر است ، اما موتور نیز صاف و بی صدا است ، حتی اگر از شما بخواهید کمی سخت تر کار کند. درست تا سرعت آزاد راه، هیچ وقت صدای سر و صدای موتور تند داخل کابین نمی آید – به همین ترتیب جعبه دنده ، که هموار تغییر می کند و هم نسبت معقول دارد.

خودروهایی مانند کیا اپتیما این سؤال را از ما دور می کنند که سدان های متوسط / بزرگ به چه اشتباهی خطا کرده اند و چرا مردم خریدار عاشق آنها شده اند که در شماره های رکوردی قرار گرفته اند. بسیار راحت ، انعطاف پذیر ، کاربر پسند و پویا ، آنها هنوز هم همه نوع حس را برای خریدار متوسط خانواده ایجاد می کنند. کیا مطمئناً خلاصه این بخش را حداقل در صورتی که بیش از حد به سبک چشمگیر نباشد ، میخکوب کرد. ضمانت هفت ساله ، نامحدود کیلومتر ، صرفاً دلیل قانع کننده ای برای در نظر گرفتن هر محصول کیا است ، چه رسد به اینکه یک محصول با این رقابتی مشخص باشد.